Dörrar ingen ringer på

Gunde, jag och sallie promenerade ut en tur i skogen idag. Jag kan inte påstå att varken Gunde eller jag uppskattade det jättemycket, det snöade och blåste så att man fick det precis i ansiktet hela tiden. Sallie tyckte dock att det var kul med snö. ;) Vi red bara ut ett varv, för det var typ en centimeter tjock is på marken under snön, så ridbanan var inte att tänka på. Vi travade och galopperade lite i skogen iallafall och då var han jättefin! Jag fixade klart allt inför tävlingen imorgon också. Hoppashoppas att vädret lugnar sig så att vi kan åka imorgon! Jag rider de sista klasserna, så vi behöver inte åka förrän 11 typ. Sovmorgon till 8, lyx!



0 Kommentarer till "Dörrar ingen ringer på"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0