De bloggar jag läser

Det finns två bloggar jag försöker att verkligen läsa varje dag. Det är:

tyrashastar.se
Det här är min absoluta favoritblogg. Den skrivs av Tyra Sjöstedt som red när hon var tonåring, men slutade för att flytta till Stockholm och bli modell. Hon startade också en modeblogg, tyras.se. Nu, för bara ett par år sedan valde hon att ta upp ridningen igen, hon köpte en häst som har lett till att hon köpt fler hästar - och att hon har startat en hästblogg.
Jag tycker verkligen att Tyra är asball, hon står verkligen upp för allt hon gör. Jag håller inte alltid med henne i allt hon skriver om på bloggen, men jag gillar verkligen henne för att hon är sig själv och gör vad hon själv vill. Hon har dessutom börjat rida jättebra!
Hon har även två ascoola katter och världens sötaste hund som är pricken över i-et på bloggen.
Stort tips om man vill bli inspirerad! Sveriges största - och bästa hästblogg! :D



Den andra bloggen är ponnysanning.se. Det är en skvallerblogg om ridning, hästar och allt som det hör till. Jag tycker egentligen inte att den är jättebra, men lite då och då kommer riktigt roligt och intressant skvaller och fakta. Ett måste att följa om man rider typ haha! 



Förutom de här två bloggarna läser jag också kompisars bloggar och vissa livsstilsbloggar när jag får tid över :)

0 Kommentarer till "De bloggar jag läser"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0