Cut out all the ropes and let me fall

Vi var ute och red ett varv i skogen idag trots att det redan var mörkt när jag kom hem. (Det vänder om 20 dagar, kom igen jag står ut) Mamma gick med Gunde och jag red Veronica för första gången på länge. Det är så härligt att ha henne hemma igen! Vi skrittade mest, men jag travade några varv på ett gärde också för att få känna lite på henne. Hon var fin, kändes väldigt mjuk och lagom pigg. Jag ska rida lite mer imorgon då det ska vara varmare och jag slutar kvart i 2, så det blir i dagsljus också :)
 
Veronica skulle förövrigt behöva en liten makeover. Hon ser ut som en liten björn, hur långhårig som helst. Manen måste ryckas och flätas ner så att allt hamnar på samma sida, och det måste dessutom klippas lite öron, svans och hovskägg osv. Från björn till prinsessa typ ;)
 
 

0 Kommentarer till "Cut out all the ropes and let me fall"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0