Trying to make his way home

Idag blev det sen ridning, jag tror jag kom in vid 9 typ. Det var konfa direkt efter skolan, genrep inför riktiga konfirmationen som är på söndag. Det var ganska kul, men det känns lite neröst att vi ska komma ihåg allting, tänj vad pinsamt det vore om man började sjunga fel låt eller någonting...

Efteråt red jag iallafall som sagt. Bara Gunvald eftersom tjejerna ju hoppade igår. Vi skrittade ut med mamma och Owen och sen blev det bara lite lösgörande på banan. Han var lite stretig och kändes inte riktigt 100% sammarvetsvillig, men jag är nöjd ändå!

Imorgon är det skola igen, och efteråt ska jag till stan och kolla på skor och gå på moppekurs. Jag ska också rida minst en häst när jag kommer hem. Vi hörs när jag (förhoppningsvis) får en kortis över :)

Puss


2 Kommentarer till "Trying to make his way home"
Postat av: benedit ♥

sv; härligt, det är toppen med mig :) vad gör du?
kram

2013-08-27 || 16:49:02
URL: http://moufieeh.blogg.se/
Postat av: linah brown

vilken söööt häst!

2013-08-27 || 22:59:11
URL: http://broownskin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0