Tankar

Det är så himla mycket att tänka på nu. Liksom, skolan börjar imorgon!!! Vart tog sommaren vägen? Ångesten börjar ta tag i mig. Jag skulle behöva ett år ledigt, minst.
 
Men det är inte bara det. Det är mycket med hur vi ska göra med ponnyerna nu också. Ska vi försöka kvala till ungponny-SM med tjejerna? De skulle lätt kunna, vi är så himla nära hela tiden. Men det är samma helg som Mhpc-finalen. Vad ska jag välja? Vi har dessutom en plats för lite i stallet, de stora har ju sovit ute hela sommaren. Vem ska åka hem igen? Och orkar jag tre tävlingsponnyer i höst? En stor tävling som vi ska försöka kvala till? 
 
Som ni ser, massor frågor och jag känner mig som ett levande frågetecken. Red på lilla Aska igår som gjorde mig på 1000 gånger bättre humör. Det är mycket lättare att tänka när man sitter på en bar, bred liten ponnyrygg. Hoppade några språng här hemma också. Den ponnyn vet hur man ska göra mig lycklig.
 
Nej, nu tar vi tag i dagen. Det löser sig!
 
Puss
 
 
 

3 Kommentarer till "Tankar"
Postat av: benedit ♥

sv; åh okej:) härligt, samma här! :)
vad gör du? kram

2013-08-19 || 10:59:50
URL: http://moufieeh.blogg.se/
Postat av: Anna Johansson

Jätte fin blogg! Alltid lika roligt att kolla in här! :)
Kram Anna

2013-08-19 || 15:10:06
URL: http://Avana.horseworld.se
Postat av: Johanna - A dream as model ♥

sv: varsågod, ja allt är bara bra :) själv?

2013-08-19 || 18:32:44
URL: http://jonza.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0