Nyss hemkommen

Har haft två underbara dagar! Massor sol, bad och värme. Idag hyrde vi också en kajak och turades om att paddla. Det var kul, lite vingligt, men inte lika jobbigt som det såg ut :) Annars har vi bara legat på en klippa och stekt. Det har varit riktigt varmt och solen har skinit från en klarblå himmel. Så härligt, fast känner nu i efterhand att jag bränt mig lite haha! Men det är väl så det ska va ;)

När vi kom hem strax efter 9 tog vi in ponnyerna och red direkt. Mamma red Vinca, jag red Gunde och pappa ledde Veronica. Så red jag och mamma lite på banan när vi kom tillbaka. Gunde var riktigt fin, jag hade ett så jämnt stöd i båda tyglarna hela tiden och gick i väldigt fin form hela tiden. :) När han var klar sadlade jag på hans sadel på Veronica direkt och red henne också. Hon blev jättefin efter en liten stund, ville verkligen vara mig till lags hela tiden. Jag älskar när det är så, hade kunnat rida omkring på henne hur länge som helst!
Vinca såg också jättefin ut!

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag vara uppe med tuppen. Det ska bli jättevarmt och vi ska också åka till SM. Tyvärr har de bytt ordning på klasserna - andra kvalet går på morgonen och inte på eftermiddagen som det skulle... Så himla trist! Om vi ska dit och se det måste vi åka jättetidigt hemifrån och hinner inte rida....... Men troligtvis åker vi upp imorgon ändå, på dagen, kollar lite i affärerna där, tittar på lite kringklasser och umgås med våra kompisar! Så det blir nog bra ändå!

Godnatt puss


0 Kommentarer till "Nyss hemkommen"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0