Jag ser vad som händer

 
Är jätteledsen för min dåliga uppdatering. Det är något lustigt med min mobil, den säger att nätverket inte fungerar när jag försöker gå in på appar, men jag har liksom wifi nu men ändå funkar det inte?
 
Iallafall har det varit en bra dag. Det känns som att jag har hunnit mycket. Jag hoppade som sagt tjejerna (det kommer i ett eget inlägg) och red Gunde och Aska. Vi tänkte rida unghästarna idag också, men det kom förhinder. Lite synd, för det var ett tag sen nu, men vi hann med andra saker :)
 
Gunde kändes fin. Vi skrittade fram i skogen och sedan blev det något som liknade markarbete på banan. Red fram honom i skritt och trav och sen galopperade vi över galoppbommar, ett kryss och en liten serie med en studs, ett galoppsprång och ett till kryss. Provade tom att rida utan tyglar över studsen och armarna rakt ut! Det låter kanske som ett ganska oseriöst ridpass, men han var fin och lyssnade bra på mig. Det enda var väl att han slängde lite med huvudet, något han aldrig gjort förut. Men han hittar ju på saker hela tiden ;)
 
Aska red jag ut barbacka. Hon var jättepigg och glad! Jag red lite på gärdena och galopperade mest, vilket verkade uppskattas. Hon ville inte ens sakta av när jag tänkte gå hemåt, hon som kan vara en liten segpropp annars!
 
Hoppas ni har haft en bra helg! Förhoppningsvis kan jag prioritera bloggen mer nästa vecka, även att det är mycket nu. Konfagrej imorgon, moppekurs tisdag onsdag, tävling lördag och så konfirmeras jag på söndag. Lite att fixa med med andra ord!
 
puss
 

0 Kommentarer till "Jag ser vad som händer"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0