I guess that's just the way

Idag ska vi åka till västkusten med några kompisar. Vi behöver bara få vara några timmar. Vi bor över tills imorgon i en stuga. Hoppas på massor sol och bad! Vi ska också köra förbi smultronstället på vägen ner! Är väldigt sugen på den där glassen med en donut i.... ;)
Sen, i helgen åker vi troligtvis till SM och bor över en natt. Min klubbkompis, Hanna (vars familj som för övrigt är väldigt bra kompisar med min), har kvalat till SM, så det skulle vara sjukt kul att vara där och titta. Jag tänkte egentligen, från början, att jag skulle rida några kringklasser, men först kom ingen propp, och nästa gång vi kollade var det släppt och redan fullbokat. Men det duger bra att titta, jag är så nöjd med helgens starter att det räcker och blir över!

Jag kommer ändå självklart hålla igång bloggen med mobilbloggning och lite tidsinställda. Tänkte bara ge er lite koll på läget!

Puss


1 Kommentarer till "I guess that's just the way"
Postat av: Pownieskvaller

Fin design och intressanta inlägg :)

2013-08-01 || 12:23:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0