Em-final

Stackars Roffe. Första utanför pallen. Fyra. Fast vi har världens bästa förebild, kungen kommer tillbaka gång efter gång! Och vi fick ju brons i lag! GO Sverige!!!

Jag älskar verkligen att sitta och titta på såhär duktiga ryttare. Roligast är ju självklart att vara på plats att titta, men det är otroligt lärorikt att titta på tv också. Så otroligt fina hästar och duktiga ryttare. Jag har tittat de andra dagarna också, på "kvalen" eller vad jag ska säga (en anledning till att jag inte hunnit blogga) och man blir så himla inspirerad! Så himla fina hästar och otroligt skickliga ryttare!

Jag var på rix fm igår i Linköping och det var jättekul. Idag har jag dömt en match (tjänat lite pengar) och jag hann också rida Veronica mellan em-tittandet. Hon gick super! Ska rida Vinca och Gunde också. Härligt att vara ledig igen, om än bara för en helg :)

Puss


0 Kommentarer till "Em-final"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0