All around the world

Jag och Emma skrittade ut med Gunde och Aska idag på förmiddagen. Vi hade med oss Sallie också. När vi kom hem igen red vi på banan. Jag red fram lite och sen fick han hoppa! Han kändes fin, lite springig ibland och kom lite nära, men det var mest i början. Hoppade en liten bana på drygt 1m, som han pluppade över hur enkelt som helst. Snacka om att han är i form nu, och ännu bättre är att vi är sammansvetsade till 1000! Älskade ponny!
 
Veronica fick också hoppa! Och det gick så bra. Vi hade fint flyt hela tiden, kom lite stort någon gång och lite nära nästa, men vad gör det? Man måste inte komma perfekt, man kan hoppa ändå. I början hade jag lite dålig galopp i svängen och ökade mot hindren, men när jag sen red med mer galopp i svängen blev det världens skillnad! Det ända som måste bli bättre är jag i landningarna, hon hoppar mig ur sadeln i princip varje språng, och då faller jag fram och hinner inte räta upp mig tillräckligt snabbt i kombinationer och på korta relaterade avstånd. Men annars, ponnyn är döfin!
 
Puss
 

1 Kommentarer till "All around the world"
Postat av: Sarah Persson

Vad söt bild!

2013-08-07 || 20:07:56
URL: http://justmesarah.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0