Writers keep writing what they write

Idag red jag först Gunvald ett varv i skogen, sedan fick han gå på banan. Vi red tillsammans med Emma på Aska, och vi hade faktiskt med oss Sallie ut också! Det gick jättebra, bara att det tog lite längre tid runt då jag fick hoppa av och koppla henne om vi mötte någon eller så.
På banan var Gunde skitfin! Jag gjorde egentligen inget speciellt, gjorde honom ordentligt lösgjord, tränade lite lydnad, ökningar, att flytta honom i galoppen mm. Han var väldigt avslappnad idag, vilket gjorde att jag kunde inverka på ett helt annat sätt. Han fick inte gå så länge, kanske bara 20-30 minuter på banan, men det räckte gott och väl när han var så fin! :)

Vera fick bara gå ut lite i skogen barbacka. Jag red på mycket grusvägar så hon fick trava en hel del. Hon var väldigt tittig, men när det väl var arbete la hon av. Jag red med ett annat träns idag med annat bett och utan nosgrimma. Visst är hon söt, nästan som en liten indianhäst hihi! ;)

Puss


1 Kommentarer till "Writers keep writing what they write"
Postat av: Annika

Söt :)

2013-04-27 || 10:39:12
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0