Varmt blod blir kallt när drogerna förorenar

Mitt imellan skola och fotbollsträning klämde jag in lite ridning. Jag red på Veronica och mamma red Gunde. Vi var bara på ridbanan.
Vera var hur fin som helst idag! Vi har verkligen kommit ur vår lilla "svacka" eller vad man skulle kalla det, och nu går det bara framåt! Det enda som jag måste tänka lite på är att hon absolut inte får bli för lång, jag ska korta ihop henne och se till att hon jobbar på med energi istället. När hon gör det lyssnar hon mycket snabbare på mina hjälper också.
Jag provade tom på lite förvänd galopp idag. Det kändes hur enkelt som helst, jag säger ju vad hon ska göra och hon gör som jag säger. Världens bästa! :D

Puss


0 Kommentarer till "Varmt blod blir kallt när drogerna förorenar"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0