Tionde April

Idag har ponnysarna bara fått gå ut var sin, halvlång tur i skogen. De har fått arbeta lite, jag böjde igenom dem och flyttade lite på dem, och självklart var jag noga med att de skulle gå på tygeln och vara raka när jag travade osv. Annars fick de bara ta det lugnt. Jag brukar göra så att de inte ska behöva gå på banan flera dagar i rad, t.ex innan en tävling, även fast att de får gå ut också, utan att de verkligen får slippa en dag. Det brukar de uppskatta, och de brukar faktiskt vara fina dagen efter också!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag var i stallet från halv 4 till 8 av någon anledning, det var inte tänkt så från början. ;) Nu ska jag iaf sova. Imorgon blir det en slapp dag i skolan, vi ska på något studiebesök typ hela dagen. På eftermiddagen ska jag rida Gunde och mamma Veronica ganska ordentligt. :)

Puss

2 Kommentarer till "Tionde April"
Postat av: Louisa

Sv: ja men precis! Nästan skönare att inte behöva fylla i! ;)<3

2013-04-11 || 07:25:09
URL: http://bylouisa.blogg.se
Postat av: benedit ♥

sv; jaa samma här! härligt, det är bara bra med mig :)
vad gör du? kram

2013-04-11 || 17:24:11
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0