Sjukt dåligt...

... underlag! Veronica var jättefin, bara ett pet, ända till sista svängen där det släppte, hon halkade, gick ner på knä och jag flög av! Jag tror det var 4 stycken idag som gick omkull, och betydligt fler halkade och fick dåliga resultat pga underlaget.
Gunde hoppade sjukt bra, rev dock två hinder, men stod emot för att det var så halt. Tur att jag inte red fler klasser, snacka om att jag var arg! Som tur var skadade sig varken jag eller Veronica.
Skriver mer senare, behövde bara skriva av mig lite....
 

1 Kommentarer till "Sjukt dåligt..."
Postat av: Emma

Usch , Stackare så tråkigt! Tur att ni inte skadade er! Förstår att du är arg men just detta är inte mycket du kan göra åt, bara knyta näven och ge järnet nästa gång!! Kram

2013-04-21 || 22:15:44

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0