It's everywhere, it's what we breath

Idag började jag med att rida Gunde på banan. Han var lite stel i början, men jag gjorde mycket lösgörande övningar så han blev mycket bättre efter en stund. Han kändes inte riktigt på humör för att gå bara på marken, så han fick hoppa några språng också. Då kom han igång ordentligt och tyckte att det var jättekul! Fin var han också :) När vi var klara på banan skrittade vi av i skogen.

Sedan red jag Veronica med mamma som red på Owen. Owen har som jag kanske nämnt tidigare varit skadad ett bra tag, det har gått väldigt upp och ner; första dagen var han helt ren och nästa riktigt halt och tvärt om. Det var iallafall första gången på länge som han blev riden idag, så det var kul! Vi skrittade ut i skogen först och då följde Sallie med också. Det går mycket bättre med henne nu, för vi (okej då, mamma) har kommit på att hennes inlärning stavas G-O-D-I-S. Och om man får godis är det mycket roligare att komma ju!

Jag red Veronica på banan lite också när jag kom hem igen och hon var hur fin som helst, som vanligt. Hon är så himla rolig att rida just nu, det känns som att hon kan allt och jag känner mig väldigt duktig uppe på hennes rygg. Fina tjejen!

Puss


1 Kommentarer till "It's everywhere, it's what we breath"
Postat av: Evelinn Bladström

söt :D

2013-04-30 || 14:16:26
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0