I think you already know my name

Jag har precis skrivit ett långt och fint inlägg, men när jag var klar försvann set bara?! Det har hänt flera gånger och det är så himla irriterande....

Idag har varit en rätt trist dag. Två positiva saker är att solen har skinit hela dagen och vi hade två inställda lektioner som gjorde att vi fick sluta tidigare. Det spelade inte så stor roll för mig dock, jag hade konfa strax efter.. Men jag kunde iallafall gå hem till Ebba och sola och plugga en stund. Och snacka om allt mellan himmel och jord också förstås. Det var jätteskönt, solen bara gassade in och det var inte det minsta kallt!

Efter vår lilla paus var vi som sagt i kyrkan en stund. Det var inte den roligaste gången, men det är rätt skönt att bara sitta och ta det lugn ibland med. När jag kom hem igen satte jag mig och pluggade en rätt bra stund igen. Jag hoppas att det satte sig ordentligt i min hjärna nu så att jag slipper hålla på så länge imorgon. Jag har rätt mycket i skolan just nu och säkert i flera veckor framöver, så det blir rätt mycket plugg.

Imorgon ska jag ta nya friska tag. Jag ska rida båda ponnyerna lite halvordentligt, och det ska bli jättekul med tanke på att de var så himla fina igår! Det ska bli sjukt kul att tävla på lördag, det håller verkligen humöret uppe!

Jag hittade den här bilden på Facebook, så himla söt! Jag var tvungen att lägga upp den, haha!

Puss


3 Kommentarer till "I think you already know my name"
Postat av: Louisa

Sv: ja eller hur :D ja, tyvärr jag hört att det inte är så bra kvalitet men dom har hållit än så länge! Jag ska jag mest ha dom till tävling och när det inte är så geggigt! :) kram!

2013-04-08 || 23:14:22
URL: http://bylouisa.blogg.se
Postat av: Filippa Wallin

Haha så söt!
sv: Ber om ursäkt för det sena svaret, har inte haft tillgång till nätverk. Hoppas du får en fortsatt fin dag! Kram på dig!

2013-04-09 || 09:31:21
URL: http://chippaz.blogg.se/
Postat av: benedit ♥

sv; härligt. det är bara bra med mig! :) vad gör du?
kram

2013-04-09 || 17:58:03
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0