Förlåt att det har stått still här på bloggen ett tag. Men eftersom jag mest har fått lägga energi på att försöka orka mig igenom dagarna utan Beckie blir det inte mycket ork kvar till annat. Hon var ju liksom med oss så mycket varje dag, man påminns hela tiden av att hon inte finns kvar. Det gör så fruktansvärt ont.

Idag har jag varit med som hjälp på tävling i Kinda. Sofie tävlade med sin nya häst Sunnie och det var deras första riktiga tävling. Det gick jättebra, två felfria rundor och en femteplats i den andra som grädde på moset. Över förväntan, helt klart!

När jag kom hem red jag Gunvald och mamma Veronica. Vi skrittade fram en runda först och sen red vi på banan, som smälter fram mer och mer för varje dag som går. Gunde var verkligen jättefin idag! En liten dressyrponny blev han idag! Han var lite stel i början, men mjuknade snabbt. Det var riktigt roligt att rida honom, allt liksom klaffade :) Vi gjorde lite olika saker, lite övergångar och galoppfattningar, ganska mycket skritt och lite uppmjukningsövningar. Det har bara smält på den översta volten, så det blir mest runt runt på en volt, men det är betydligt bättre än ingenting! :)
Veronica gick också jättebra med mamma, framförallt i slutet! :)

Puss


0 Kommentarer till "•"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0