Det finns någonting jag aldrig ser

 
Så har hela helgen flugit förbi. Jag fattar inte att den alltid går så fort! Men snart blir det sommarlov iallafall, så jag behöver vara stå ut tills dess ;)
 
Nu när jag har tänkt efter lite på tävlingen är jag ganska nöjd ändå. Det var svårt, det var hur dåligt underlag som helst, det var inte så att jag red fort eller så på Veronica men det bara släppte. Jag är nöjd att hon hoppade så bra tills vi gick omkull/jag ramlade av och jag är nöjd över att Gunvald har ett sånt bra självförtroende nu så att han kan gå in i en l.a på dålig underlag och bara hoppar! Mina stjärnor!
 
Imorgon har jag konfa direkt efter skolan, så de får vila imorgon hela bunten! 
 
Hoppas att ni har haft en härlig helg!
Puss

2 Kommentarer till "Det finns någonting jag aldrig ser"
Postat av: Louisa

Sv: ja eller hur :/ nej, är jätte nöjd med B! Det är ju bra på ett sätt, man kämpar verkligen för att man ska höja det! :) fast är ganska skoltrött nu... :/<3

2013-04-21 || 23:18:49
URL: http://bylouisa.blogg.se
Postat av: benedit ♥

söta!

sv; härligt, det är bara bra med mig :) hade du en bra helg?
kram

2013-04-22 || 18:48:48
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0