Det är bara att räkna om

 Busy days, säger jag bara! I söndags var det lite sovmorgon innan allt stallfix. Veronica fick skritta en tur barbacka i skogen med Gunde hängades efter sig som handhäst. Jag rede Aska lite också och hon var supermysig! Jag red lite på banan också vilket var superkul, det var riktigt länge sedan! Nu ska vi börja bygga upp hennes kondis så att man ska kunna rida lite mer ordentligt! Tyvärr har munkorgen åkt på igen för hennes del, del är lite för mycket gott gräs i hagen nu.. Men hellre munkorg än fång, helt klart!
På kvällen var det fotbollsmatch och den är inte ens värd att prata om. Haha gud! Nästa gång ska vi gå in och kötta från början, vi är ju grymma egentligen!
 
Idag har jag gått i skolan mellan halv 9 och 19. Superkul, eller inte! Vi har typ invigt skolan som är nyrenoverad och det har varit öppet hus på eftermiddagen. Så det blev ingen ridning idag. Istället har jag pluggat lite efter att vi kom hem och snart ska jag och mamma titta på ponnyakuten, jag missade det igår när jag spelade match.
 
Nu laddar jag om inför tävling i Skogslotten på söndag, bara L.A med båda. TAGGA!
 
Puss
Stjärnan i Skogslotten förra året

2 Kommentarer till "Det är bara att räkna om"
Postat av: Louisa

Sv: nej men eller hur!;)<3
Super fin bild!

2013-04-16 || 11:33:30
URL: http://bylouisa.blogg.se
Postat av: benedit ♥

sv; ingen fara! :) usch, vad jobbigt! härligt, det är toppen med mig :)
vad gör du? kram

2013-04-16 || 14:11:40
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0