All around the world

Veronica fick först skritta fram lite i skogen och sen fick hon gå ganska ordentligt på banan. Jag gjorde henne ordentligt lösgjord först och sen fick hon jobba lite med bland annat halter och mycket tempoväxlingar, framför allt ökningar i trav och galopp. Hon var så himla fin, så jag ville verkligen inte sluta. Hon har ju världens gång, och har väldigt lätt för sig att öka och korta. Jag kände också att hon lyssnade ordentligt på mig hela tiden, det var jag som bestämde exakt var hon skulle sätta varenda steg. Vi blev som en! Fina fina Vera!

Gunvald fick bara gå ut en tur barbacka och mysa i skogen. Han var som vanligt pigg och glad. Vi gick lite längre idag än vad vi brukar, vi gick ner på vägen en bit och då blir det mer trav och galopp. Det tyckte stjärnis var jätteskoj! :D

Puss


0 Kommentarer till "All around the world"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0