Your my one love, my one heart, my one life for sure

Idag blev det bara en mystur i skogen med Gunvald barbacka. Som tur var fick jag sluta nån halvtimme tidigare så jag kom hem med en tidigare buss, så det var inte mörkt hela tiden iallafall. Han var fin och verkade tycka att det var mysigt precis som jag. Han har dessutom blivit så snäll när jag sitter upp på honom nu! I början när jag fick honom gick han ju knappt att sitta upp på över huvud taget, och bara för 2 eller 1 år sedan gick det bara att hoppa upp på honom precis i början på ridpasset, det var omöjligt att sitta av och fixa hinder eller något för då kunde jag inte vara säker på att jag skulle komma upp igen ;) Nu kan jag hoppa upp och ner hur som helst, barbacka. Fina prinsen vad han har lärt sig♥
 
Puss
 
 

0 Kommentarer till "Your my one love, my one heart, my one life for sure"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0