Studiedag imorgon

Det här vädret gör mig deprimerad. Extremt deprimerad. Idag snöade det också. Och regnade. Om vart annat. Jag blir så trött på det här. När vi red ut idag fick hästarna dessutom enorma styltor under hovarna, det gick ju inte ens att trava på en helt vanlig grusväg. Men det blir ju lite ljusare när det ligger snö iallafall... 
Jag blir så trött på det här. Allt blir blött och blaskigt, det blir ju inte bättre av att det står flera decimeter vatten under heller. Jag lovar att det kommer frysa på om max två dagar dessutom, så att det blir glashalt. 
 
Jag bloggar mer imorgon med intressantare, mindre deppiga inlägg. Imorgon är en ny dag. Imorgon tar jag nya tag.
 
Godnatt puss

2 Kommentarer till "Studiedag imorgon"
Postat av: N

Sv: Nä, just nu har det varit lugnt ett tag och kommer att vara det några veckor till. Men jag har faktiskt anmält till en dressyrtävling 6 januari som jag tror jag ska åka på, det var bra klasser och inte särskilt långt bort så det blir inte värst jobbigt för honom :)

Haha jo, det är superskönt men tyvärr så kommer jag ju "bara" ha ridbana när vi flyttar ;)

Hur är det själv med tävlingar och så? :)

2012-11-29 || 12:39:23
URL: http://blackijacki.blogg.se
Postat av: Moa Christensen

sv; <3

2012-11-29 || 15:32:12
URL: http://moachristensen.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0