Onsdag=sovmorgon!!

Godmorgon! Idag har jag hur gött som helst! Jag börjar först 20 över 9, så jag börjar 50min senare än vanligt! :D Slutar sen vid halv 3, så jag hinner rida en liten stund i ljuset om jag skyndar mig också, myyys!! Har dessutom HK sista lektionen vilket för det mesta är riktigt chill!

Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska rida, men jag tror att Veronica får skritta ut en tur och sen ridas några varv på banan, och Gunvald ska nog få sig ett riktigt dressyrpass! Får hoppas att han kommer vara sådär fin som han har varit den senaste veckan :) Hinner antagligen inte hinna (få för mamma) rida Aska, eftersom jag har tyskaglosor och Fysikprov imorgon.. Menmen, ska man ha fina betyg så ska man! ;)

Puss


1 Kommentarer till "Onsdag=sovmorgon!!"
Postat av: Felicia

Hejsan, riktigt snygg header och Gunvald är för söt! :) Jag som hade fotat er på Nyrk, har en ny blogg kika gärna in här, har ny header av Linn (ztreliin.se) kram! :)

2012-11-21 || 15:43:14
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0