I'm back!

Är äntligen tillbaka efter en relativt lång bloggpaus! Med ny design, på ny blogg och med massor nya ideer, kommer bli hur kul som helst! Den gamla bloggen kommer jag ha kvar, men inte blogga på, kan ju vara kul att kika tillbaks lite då och då! Jag hoppas att ni som följde mig på den förra bloggen kommer att följa med hit istället! Just nu är inte allt helt klart, men det ska jag fixa de närmaste dagarna! Vad tycker ni förresten om designen? Samma tjej har gjort den här som gjorde den förra, Frida Axelsson. Hon är sjukt duktig, den här gången skickade jag bara över lite bilder och någon textsnutt så blev det såhär fint, helt sjukt ju! Tycker själv att hon gör snyggare designer än många av de som gör "proffsbloggarnas" designer! Tack ännu en gång!
 
Puss
 

0 Kommentarer till "I'm back!"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0