HANDS UP, tomorrow is friday

Ska snart sova, är så fruktansvärt trött..? Jag vet inte vad det är med mig egentligen haha ;) Imorgon är det som säkert alla vet Fredag! Det betyder kort skoldag för min del, slutar redan 10 i 12! Jag ska rida en häst, troligen Veronica, och sen ska jag träna fotboll, alldeles för länge sen! Tror inte ens jag har tränat sen vi började träna inomhus?! Iallafall ska det bli andra bullar nu! Måste ju ha lite kondis om jag ska orka rida ordentligt haha!
Mamma ska motionera den ponnyn som blir över ut i skogen tillsammans med en kompis, och så kanske hon rider några varv på banan också, vi får se! Båda de stora ponnyerna ska gå ordentligt och Aska får nog vila, hon har gått ganska mycket i veckan. :)

Godnatt puss


0 Kommentarer till "HANDS UP, tomorrow is friday"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0