Breaking dawn - part 2

Det blev en tur på stan innan bion! Jag köpte ett par jeans på Gina och en ny mascara. Precis det jag behövde! :)

Sen gick vi som sagt på breaking dawn, sista twilight-filmen. Den var verkligen jättebra!
Tyvärr har jag bara sett 1:an och 2:an innan, men eftersom jag läst alla böckerna (flera gånger om) så hade jag ändå ganska bra koll!
Jag rekommenderar den verkligen! Jag tycker egentligen, liksom många andra, att många "övernaturliga" filmer och böcker är lite för mycket. Men den här känns verkligen inte så, utan den är så naturlig eller vad man ska säga ;) Tycker dock att böckerna är bättre än filmerna, men så är det ju nästan alltid om man har läst böckerna innan!

Puss


0 Kommentarer till "Breaking dawn - part 2"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0