We spend all our time together

Idag började jag med att rida Viola tillsammans med mamma som red på Owen. Vi red bara ut en tur i skogen och jag försökte bara känna efter hur hon var, jag har ju bara ridit henne en gång innan. Hon var jättefin och kändes riktigt lugn med tanke på att hon kom först igår, men en liten piggelin var hon allt!

Sedan red jag Aska en liten stund barbacka. Vi skrittade först ut en stund i skogen och sen red jag bara någon gång fram och tillbaka på vår väg för det kändes inte som att det räckte med bara turen i skogen, och jag ville inte ge mig ut i skogen (alltså längre bort) när det började bli mörkt och så har vi älgar osv. Hon var jättepigg och glad!

Gunvald har ju vila nu, så han fick stå idag igen. Ska kanske skritta ut honom imorgon så han får röra på sig! :)

Puss


0 Kommentarer till "We spend all our time together"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0