Sovmorgon

Det blev visst en sovmorgon idag, jag tänkte egentligen gå ut och hjälpa mamma att morgonfodra, men råkade sätta klockan så att den skulle ringa efter 7 timmar istället för 7 minuter hehe ;) Så det är lite försent nu, tur att jag vaknade ganska tidigt iallafall!

Nu tänkte jag städa upp lite i mitt rum, vi ska ha gäster såhär på nyårsafton så då måste det vara fint! Sen blir det frukost och stallet, ska nog rida både Gunvald och Viola :)

Puss


2 Kommentarer till "Sovmorgon"
Postat av: Moa Christensen

Haha ja det kan ju bli lite krångligt där må jag säga! ;) du har så himla rätt, det är en jäkla tur att vi lärt känna varandra, vi är bäst! Nästa är kommer bli så himla bäst ;)<3

VI GER DOM SMÖRJ OM DU INTE FÅR DEN SNART!!! Hahahaha :'D de är riktigt onda mot små flickor, de lär inte få några julklappar av tomten ;)<3

2012-12-31 || 14:32:03
Postat av: Julia

Vilken söt häst!!

Sv. Ja, precis hästen har ju livsglädje! :D

Svar: Tack! :D
Sv: Så jag ser det bara positivt om min häst bockar haha, bara det inte går över styr ;)
sofiejansson.blogg.se

2013-01-03 || 00:04:07
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0