Shopping

Idag har vi varit i Linköping en sväng på mellandagsrean! Hittade några tröjor att köpa för mina presentkort, och vi var även inne på Hööks och Hippotigue. På Hööks hittade vi inte mycket roligt, bara något utetäcke till de stora hästarna. Däremot, på Hippotique, var lyckan större. Vi köpte blå Shockemöhle-benskydd till Gunvald och även ett par nya ridstövlar till mig! Jag är så himla nöjd! Märket var Fellini, ett italienskt märke. Sjukt snygga, nu är min tävlingsoutfit (och lycka) fulländad, jag ska bara få tillbaka min hjälm, sen så...
 
Puss
 

1 Kommentarer till "Shopping"
Postat av: Esther Järvling

Vilka fina ponnyer i headern. :)

Svar: Tack! :)
sofiejansson.blogg.se

2012-12-28 || 21:58:15
URL: http://estherjarvling.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0