Min ponny tar död på mig!

Idag har han tagit sönder flera staket, fått Veronica att springa ur sin hage och in i hans och askas, fått Aska att springa ut från deras hage och honom själv mötte jag på gärdet när jag gick från bussen! Han kan han...


1 Kommentarer till "Min ponny tar död på mig!"
Postat av: N

Sv: Haha ja men vi får se hur det blir med den tävlingen, nu när vintern kom ordentligt upptäckte jag att jag helt glömt bort hur hemskt det är att ha häst på vintern ;)

Det kan jag tänka mig, har dock en jättefin ridbana att trösta mig med och det är ju alltid något. Och som jag skrev förut så är det ju bättre att ha häst och "bara" ridbana än ingen häst alls ;)

Okej, vad kul att få rida så många olika hästar! Det utvecklar dig ju jättemycket :D

2012-12-04 || 20:15:15
URL: http://blackijacki.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0