LOOOOOV

Äntligen! Som jag har längtat! Har ju för många ponnyer att rida för att gå i skolan haha! Nu kommer jag kunna rida Viola ordentligt, tolka med Aska och sätta igång Gunvald lite smått. :)

Nu ska jag fira med att gå ut och rida, antagligen Viola, tillsammans med Emma som ska rida Aska. Sedan ska vi städa och julpynta stallet med granris och glitter! Det ger garanterat julstämning! Jag kanske knäpper några bilder också? :)

Puss

Bilden är på fina Veronica, saknar min fina lilla ponny! Har hört att hon är hur pigg som helst och frisk som en nötkärna där hon går i hagen med sin mamma :)

1 Kommentarer till "LOOOOOV"
Postat av: Sabina

Kul att du är med i tävlingen!

Jo, precis. Så är det för mig oxå. Om jag vill rida i ridhus så måste jag åka ca 20 min för få rida när det är mörkt på kvällarna. Lite trist men alltid skönt att få rida när det är ljust ute

2012-12-21 || 16:32:23
URL: http://smebacksflikka.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0