Let it snow, let it snow, let it snow

Det blev bara Viola som fick bli riden idag iallafall, det var så mycket som behövde göras. Vi red ut tillsammans med mamma på Olympia. Även idag red vi ganska mycket på volten, och jag kan inte påstå annat än att det går spikrakt framåt med lilla Viola. Hon är alltid pigg och positiv till allt som jag ber henne att göra. Hon har väldigt lätt för att gå i rätt form och kan det mesta! Det enda är att hon har lite väl bråttom ibland, men det är ju bara roligt att hon är pigg, och hon lyssnar väldigt bra på förhållningar.
Jag fortsatte att jobba vidare på att lära känna henne idag. Jag gjorde mycket övergångar i alla gångarter och det funkade jättebra, hon behåller formen genom hela övergången nu både framåt och bakåt. Hon har dessutom världens mest härliga galopp! Är jättenöjd med dagens ridpass och jag är jätteglad att jag får rida en så fin och välutbildad ponny! :)
 
Mamma filmade en snutt som jag har gjort bilder av istället (bildbomb). Visst är hon fin? :D
 
Puss

0 Kommentarer till "Let it snow, let it snow, let it snow"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0