Juldagen

Dagen har gått i ett! Jag började med en härlig sovmorgon och sedan tolkade jag och brorsan med Aska! Tyvärr fick jag inte åkas någon pulka, för brodern min tycker inte så mycket om att rida, och ifall han hade ridit hade det inte blivit mer ån skritt. Då kan det ju lika gärna vara! ;) Pluttan var iallafall helt underbar idag, hur pigg som helst! Hon älskar verkligen när man tolkar med henne, och hon gillar dessutom allt det godis hon får efteråt :)
 
När stallet var klart åkte vi till pulkabacken och hade pulkarace med släkten, och efter det träffades vi allesammans och åt gott och delade ut julklappar. :)
 
Nu ska jag sova, det är en ny dag imorgon och den ska jag starta betydligt tidigare än idag! Jag ber om ursäkt för att mina julbilder inte har kommit upp idag, men jag har som sagt haft fullt upp! De kommer upp snarast möjligt.
 
Godnatt puss
 

2 Kommentarer till "Juldagen"
Postat av: Sabina

Om ca 10 min utser jag vinnaren av dagens blogg! Ta en tittS

2012-12-26 || 16:22:17
URL: http://smebacksflikka.blogg.se
Postat av: Sanna & Josefine

Hej. Fin blogg! Lust Bloglovin' byte?

Kraam Sanna & Josefine

2012-12-26 || 17:24:37
URL: http://stallmuppisarna.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0