Julafton

Är riktigt nöjd med den här dagen. Vi har bara varit vi i familjen, så det har varit lugnt och skönt, ingen tid att passa eller någon stress. Jag och mamma hann med att skritta ut ett varv på Viola och Gunvald barbacka (mamma red också barbacka!! ;)) och de var fina små piggeliner!
Vi har förstås även ätit gott, tittat på Kalle anka och öppnar julklappar! Jag fick bland annat en Charles Owen hjälm (blå och silvrig AYR8) precis som jag önskade mig (någon som vet om de töjer sig mycket btw?), fodrade ridhandskar för träning och tävling, ett jättefint armband, kläder, böcker mm! Är jätteglad för de julklapparna jag har fått och gett bort!
Jag har dessutom tagit några fina kort på både mig och Viola och på mig och Gunde när de har ett tomtetäcke på sig. Så himla gulligt! De bilderna kommer upp här på bloggen under morgondagen! :)
Jag hoppas verkligen att ni har haft en lika härlig julafton som jag!

Puss


2 Kommentarer till "Julafton"
Postat av: N

Sv: God Jul, hade du en fin jul? :D

2012-12-25 || 08:53:28
URL: http://blackijacki.blogg.se
Postat av: Moa Christensen

Gud jul Sofie meetingbästis! :)<3
Hjälmen är helt klart bäst, och ja visst är tretorn riktigt snygga men kvalitén är lika med noll ;)<3

2012-12-25 || 17:17:48
URL: http://moachristensen.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0