Hästfri dag

Idag var det konfa, så vi gick dit direkt efter skolan. Idag var det roligare än förra gången. Det var massor lekar och allt var typ galet så man skrattade hela tiden. Vi fick dessutom julegröt och fika och julgodis! :)

Efter konfan var det plugg igen för min del. Har matteprov imorgon. Det känns rätt onödigt med tanke på att betygen redan är satta den här terminen. Menmen, det är ju bara att bita ihop.

Imorgon ska jag göra så mycket med hästarna som möjligt för att "kompensera för idag" haha! Nej men har lovat att morgonfodra imorgon så jag ska sova redan nu, och på eftermiddagen ska iallafall Viola ridas och så får jag se om någon mer får bli riden. Antagligen inte eftersom Gunvald har vila nu och Aska har också fått ta det lugnt. Vi får se helt enkelt!

Puss

Bjuder på en sjukt söt bild på min prins från i somras, hittade den idag när jag kollade igenom bilderna på mobilen ;)


1 Kommentarer till "Hästfri dag"
Postat av: N

Sv: Okej, men det kan jag absolut fixa! Kan dela upp dagarna i ett par inlägg så blir det inte lika mycket att lösa på en gång ;) Tack för att du kom med förslag, har ganska bra idétorka just nu :D

2012-12-18 || 16:23:12
URL: http://blackijacki.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0