Hästfri dag

Idag har jag knappt gjort någonting som har med hästar att göra. Eller jo, förstås, så har jag ju hjälpt till att ta in de nu på eftermiddagen och så fick jag springa ut imorse och hjälpa till när Gunvald hade hittat på hyss (igen).
Men det jag försöker komma fram till är att jag inte har ridit något eller gjort särskilt mycket med hästarna, utan jag var på fotbollscup någonstans i lkpg.
Det gick sådär, vi vann bara en match, och i den gjorde jag mål, så jag är rätt så nöjd iallafall! Jag gör ju rätt sällan mål, så då blir det ju extra kul! ;)

Nu i eftermiddag har jag myst i soffan och tittat på världscupen, och extra kul blev ju det eftersom Henrik von Eckerman vann, och Jens Fredricson kom trea! Efter det har jag inte orkat resa på mig haha ;)

Puss


2 Kommentarer till "Hästfri dag"
Postat av: Moa Christensen

Jo jag förstår dig, har man blivit bortskämd och fått mycket placeringar blir man jäkligt sur om man inte får någon eller får mindre.. ;) och såklart är det ju roligast med så mycket placeringar som möjligt! Ja du ska verkligen vara jätte nöjd för som sagt har det ju gått väldigt bra för er :)<3

Haha ja sån blir jag med, antingen allt eller inget! Vi håller alla tummar, tår och hovar att den kommer snart. Man blir ändå kär i dom! ;)<3

2012-12-30 || 19:45:58
URL: http://moachristensen.blogg.se
Postat av: Andrietta Svärdh

Jättefin blogg och jättefina ponnyer! :)

2012-12-30 || 20:56:08
URL: http://andriettajosefin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0