From now it's only you and I

Känner att det bara blir sena inlägg nu för tiden.. Ska försöka prioritera bloggen lite mer, det kommer nog bli mer bloggning nästa vecka efter tävlingen när ponnyerna ska trappas ner :)

Idag slutade jag iallafall jättetidigt, redan vid 10 över 12 och skulle slutat halv 4 egentligen ;)
Jag började med att rida Gunvald på gärdet och det gick superbra! Det tog dock lite tid att rida upp ett spår eftersom det låg ca 50cm snö, och där det hade blåst upp drivor var det ännu mer! Jag lät honom gå ganska fritt idag, i en ganska öppen form, men han jobbade ändå på riktigt bra med bakbenen! Han får dessutom världens steg när han går i snön och det gör det hela ännu roligare! Galopperade ganska mycket också (ganska mycket om man tänker på hur hög snö han behövde pulsa i) och han fortsatte att arbeta fint. Känns jättebra inför tävlingen på lördag! :)

När han var klar red jag Aska och mamma red Owen. Vi red först lite på volten, och Aska var jättepigg! Det kändes dessutom som att hon tyckte att det var roligt! Får ut och tolka med henne snart så hon får busa av sig ordentligt ;) När vi hade ridit där en stund red vi ner över vägen och skrittade av på grusvägarna där :)

Puss


0 Kommentarer till "From now it's only you and I"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0