Don't you leave me brokenhearted tonight

Onsdag. Det innebär chill skoldag och endast 5 dagar kvar till julafton!

Idag har alla mina ponnysar fått gå en tur i skogen, men jag har bara ridit Viola. Mamma red Gunde och Emma red Aska. Gunvald har ju vila egentligen, men han blir så avundsjuk när han inte får bli riden så han fick hänga på iallafall. Både jag och Emma red barbacka :)
Viola går bara bättre och bättre! Hon gick riktigt stadigt i form idag när vi red lite mer ordentligt och lyssnade riktigt bra på mina förhållningar! Dessutom behöll hon formen genom övergångarna. Jag kände att jag kom åt henne på ett annat sätt när jag red barbacka också, så det kommer jag nog göra fler gånger!

Jag (okej, mest mamma) har gjort Viola lite fin idag också, vi ryckte manen. Jag tänkte göra en "före/efter-bild", men glömde ta efterbilder ;) Haha, men nu ser hon ut som den prinsessan hon är! :)

Puss


2 Kommentarer till "Don't you leave me brokenhearted tonight"
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Suerfin blogg :) Älskar headern. Besök gärna vår och kommentera. Allt bra?

2012-12-20 || 07:47:41
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se
Postat av: Sabina

Trevlig och fin blogg du har! =) Kolla gärna in min :)

2012-12-20 || 09:45:19
URL: http://smebacksflikka.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0