Breaking all the records that thought never could be broke

Det var skönt att se ordentligt idag när jag och Viola var ute och red idag. Hon var pigg och glad som alltid, och fortsatte att söka sig nedåt och släppa efter i nacken. Hon kändes mjuk i sidorna och behöll formen i övergångarna. Idag galopperade jag lite också! Först när jag försökte fatta galopp förstod hon inte riktigt vad jag menade, men efter en stund gjorde hon det! Tyvärr är hon inte så stark så att hon kan göra en ordentlig galoppfattning ännu, hon slängtravade lite in i fattningen, men blev lugn direkt när hon fattat galopp och gick ner i form direkt :) Så galoppfattningar kommer nog bli något att träna på sedan när vi kan rida lite mer! :)
 
Puss

1 Kommentarer till "Breaking all the records that thought never could be broke"
Postat av: Sabina

Förstår det =) Får allt passa på medans det är ljust ute för den delen

2012-12-20 || 21:14:09
URL: http://smebacksflikka.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0