After hurricane, comes a rainbow

Idag var den sista "hela" dagen med Veronica. Hon åker hem till sin ägare imorgon och ska få en lång välbehövlig vila. Och efter det vet jag inte när hon kommer hem igen. Antagligen i januari eller februari någon gång. Jag kommer att sakna min fina prinsessa!

Idag började jag med att rida lite på volten. Tyvärr hade det blåst i himla mycket snö i spåret vi hade gjort där, så det var väldigt tungt för henne. Hon försökte iallafall springa på så gott som möjligt, trots att det var väldigt jobbigt. Då provade jag istället att rida på ridbanan, och där var det mindre med snö, men däremot var det halt under den. Till sist slutade det med att jag travade och galopperade några gånger fram och tillbaka på grusvägen upp till stallet. Hon var jättepigg och glad! Men mina fingrar var så frusna att de gjorde riktigt ont, så det blev inte ett så långt ridpass. Skrittade av tillsammans med mamma som gick med Aska nere vid kanalen :)

Puss


0 Kommentarer till "After hurricane, comes a rainbow"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0