A thousand miles and poles apart

Jag började med att rida Veronica idag tillsammans med Emma (som nu kommit hem från något varmt, soligt land) som red Aska. Vi red bara ut en sväng, men red faktiskt ändå ganska långt, travade rätt mycket och jag var noga med att Veronica skulle arbeta lite då och då. Och hon var riktigt fin, mjuk och pigg! Böjde igenom båda sidorna ordentligt och flyttade lite på henne på vägarna också :)

Sen red jag Gunvald med mamma som red Owen. Han var inte alls lika spänd idag som igår och han var ganska mjuk och arbetsvillig idag, vilket han inte brukar vara när man bara rider i skogen. Till och med när jag bara travade rakt fram tog han stöd på bettet och arbetade fint med ryggen! Är riktigt nöjd med honom idag :)

Tyvärr var det lite för mjukt i marken för att kunna rida på något gärde, så de fick väl inte gå riktigt så mycket som jag ville egentligen, men får hoppas att det blir lite kallare snart, för den delen alltså!

Puss


0 Kommentarer till "A thousand miles and poles apart"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0