24saker ni kanske inte visste om mig..

Bara för att jag älskar att läsa sånahär haha! ;)
 
# Jag älskar att sitta och slappa, men om jag gör det i mer än typ 4 timmar blir jag galen och kan inte sitta still.
 
# Jag skulle helst vilja att mina hästar skulle bo i mitt rum.
 
# När jag var liten ville jag att jag skulle ha två barn när jag blev stor och att de skulle heta Gunvald och Aska efter ponnyerna.
 
# Jag blir alldeles lycklig såhär i juletid.
 
# Mitt rum ser ut som ett bombnedslag.
 
# Jag har en kanin som heter Eddie (eller Edward/Plutten/Pelle, fast vi kallar honom mest för kaninen) som ofta hoppar omkring lös på våran gård. Min kanin är den svarta, och den gula tar vi hand om ibland.
 
# Jag har tappat min mobil i en vattenhink, men den funkar faktist fortfarande.
 
# Varje gång jag skrapar en trisslott hoppas jag att jag ska vinna flera miljoner så att jag kan bygga ett ridhus, ett till stall och en hästlastbil.
 
# Jag klipper mig max två gånger om året.
 
# Det värsta jag kan se på en tävling är när personer är taskiga mot sina hästar.
 
# Jag hatar att se på skräckfilm. Om jag har sett en är jag plågas av den i nästan ett år, jag tänker på den varje dag och mår illa varje gång jag tänker på den.
 
# Jag saknar fortfarande Showgun något enormt.
 
# Min första ponny, Lillen, fick jag redan när jag var tre månader. Något år senare kom hans bästis Lasi eftersom jag inte lät min bror rida på MIN ponny.. ;) Jag och Lillen till vänster och min kompis Sofie och Lasi till höger.
 
# Jag läser tre bloggar varje dag, och fler när jag har lust och hinner.
 
# Det enda jag har kommit på att jag önskar mig i julklapp är en ny hjälm.
 
# Jag går helst omkring med myskläder, håret uppsatt i en ful knut och osminkad hemma.
 
# Jag är beroende av instagram och fb.
 
# Mina kompisar tycker att jag är för mycket med mina hästar.
 
# Jag tycker att det här med "hästar är en frukt som inte finns" är sjukt uttjatat.
 
# Jag har hur mycket energi som helst och kan springa runt hur länge som helst om jag bara vill.
 
# Jag skulle aldrig klara mig utan min mobil.
 
# Första gången jag fick höra om Gunvald tyckte jag att hans namn var urgulligt och jag var överlycklig över att han var prickig! Annat var det väl med mamma... Men se hur det gick!
 
Puss

0 Kommentarer till "24saker ni kanske inte visste om mig.."

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0