Sometimes I can't remember If these ashes came from flames

Härliga sensommar! Det är så skönt att det fortfarande är så varmt och fint väder, det känns som att man på något sätt kan acceptera lite mer att hösten är på väg då!

Idag fick alla pållarna motionera på eftermiddagen. Först red jag Gunde samtidigt som Engla red Aska. Vi skrittade ut en sväng först och sen fick de jobba på banan. Gunde var inte alls lika spänd idag som han har varit de senaste dagarna och det var väldigt skönt för då kunde jag äntligen rida honom ordentligt. Han var väldigt fin, var uppmärksam på vad jag ville hela tiden och ville arbeta med mig istället för mot mig. Jag får hoppas att det håller i sig nu!

Sedan red jag Vinca och hon fick också skritta fram i skogen innan hon fick jobba. Hon skötte sig med väldigt bra! Hon var stadig fast ändå väldigt mjuk. Jag jobbade mycket på att få in bakdelen under kroppen. När hon kommer till det där perfekta läget lite i uppförsbacke är hon så himla härlig att rida! Vi kämpade även på med övergångar, tempoväxlingar och faktiskt också mycket sidvärts, framförallt slutor i galopp för att få med yttersidan och det gick jättebra! Hon är så himla fin!

Nu ska jag sova för att orka med morgondagens långa skoldag, 08.10-16.40... Notera min gulliga sovkompis<3



1 Kommentarer till "Sometimes I can't remember If these ashes came from flames"
Postat av: Emilia Sjödin

fina bilder!
Jag skulle bli jätteglad om du ville fråga några frågor i min frågestund. Ha en bra kväll, kram! :)

Svar: Tack! Absolut! :)
sofiejansson.blogg.se

2014-09-16 || 19:24:44
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0