You see me dancing in the moonlight

Idag hann jag och mamma motionera alla hästarna i stallet, vilket är ganska bra jobbat när vi båda slutade sent. Men det blir ju väldigt mycket lättare när solen skiner och det är varmt ute! Då får man lite extra ork, även om jag har känt mig ovanligt seg hela dagen idag annars.

Först red jag Veronica på banan. Hon kändes fin och mjuk redan från början och hela passet igenom. Hon var följsam, lätt att reglera och kändes positiv. :)

Sedan skrittade jag Gunde och mamma Amadeo. Vi red bara i skogen, men det blev lie jobb för de ändå. Gunde var jättepigg men kunde ändå förmå sig att jobba lite och då kändes han ganska fin. :)

Sist red jag Vinca som bara fick gå ut ett varv i skogen barbacka och mamma gick med Aska. De tyckte nog att det var mysigt att gå ut och gå lite trots att det började mörkna lite. Vinca kändes pigg och glad, och även fin när jag jobbade henne några steg :)
Lilla bebis


0 Kommentarer till "You see me dancing in the moonlight"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0