Varje vinter följs utav en vår

Idag red jag först Viola och mamma red Vinca. Vi skrittade fram en ganska lång tur i skogen och sen red vi på banan. Den var blöt efter allt regn som kom igår, men man får stå ut! 
Viola kändes jättefin! Hon var lugn och vilade på steget, men ändå väldigt uppmärksam och lätt att arbeta. Jag red inte så länge eftersom hon kändes så fin och för att det var så blött, men jag är jättenöjd med henne iallafall, hon kändes väldigt fin! 

Sedan red jag Gunvald, bara på banan. Han var fin men lite spänd passet igenom. Jag tror att det beror på att han inte tycker om när det skvätter upp vatten på benen och magen på honom. Jag tycker ändå att han jobbade på riktigt fint, han kändes mjuk och följsam. Nästa ridpass skulle jag önska lite mer power och att han skulle vara lite mer uppmärksam på mig, så skulle det bli perfekt! :)




0 Kommentarer till "Varje vinter följs utav en vår"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0