Minisemlor

Det blev lite bakning idag, minisemlor, eftersom min bror fyllde år idag och då hade vi lite kalas. Tyvärr hann jag inte rida eftersom jag skulle hjälpa till och göra iordning hemma, men jag var både ute och tog in de och kvällsfodrade, och då verkade de pigga och glada. De fick dessutom gå ute extra länge eftersom det var fint väder, så det gjorde nog inte så mycket att de fick vila från ridning :)

Även fast hästarna har vilat så har inte jag gjort det. Vi fick nämligen prova på spinning på idrotten i skolan och det var jättejobbigt. Jag tycker egentligen om att anstränga mig och träna, men jag tycker inte om när man liksom har mjölksyra i hela kroppen och ska öka på vikten... Usch.. Därför trivs jag bättre med att springa och liknande, för då får jag pressa mig själv i mitt eget tempo. Haha vad lat jag låter men så hemskt är det ;)

Här får ni några bilder på mina konstverk iallafall. Det är tre olika, överst vanilj och de undre är mandelmassa och choklad. Mums!






0 Kommentarer till "Minisemlor"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0