I hope some day you will join us

Idag red jag först Veronica. Vi skrittade fram i skogen och var vi på banan. Jag red bara lite lösgörande, satte inte så mycket press utan ville bara ha henne avslappnad. Jag tränade ändå på att öka och minska i galopp eftersom det funkade så bra igår. Jag tror att det är en väldigt bra övning för henne, för jag får henne verkligen uppmärksam och på bakbenen!

Sen red jag Gunde och mamma Vinca. De fick gå ut en ganska lång tur i skogen först och sedan jobbade de på banan. Gunde kändes jättefin! Jag har fått ett så mjukt och fint stöd i handen på honom nu och han bjuder så fint fram till bettet. På honom rullade jag på lite i galopp, jag stod i lätt sits och så ville jag att han skulle hålla samma tempo. Det gick jättebra. Sedan jobbade jag honom lite mer ordentligt också. Jag är jättenöjd med honom!



0 Kommentarer till "I hope some day you will join us"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0