I don't want your number really

Idag har det blivit en i princip hästfri (=tråkig) dag för min del. Jag tog bussen från skolan vid 20 i 2 in till stan, tog getingvaccination och sedan fick vi åka jättesnabbt hem eftersom det tog ungefär en halvtimme längre än vad det skulle på sjukan, och vi skulle tillbaka till skolan på utvecklingssamtal... 

Aja, det gick bra iallafall. På utvecklingssamtalet gick det också bra, jag ligger väldigt stadigt på mina betyg, riskerar egentligen inte att sänka mig i något ämne. Jag vill dock höja mig i några, men det känns som att jag kommer fixa! Skönt att det känns som att jag inte måste råplugga hela våren för att komma in på det jag vill på gymnasiet, utan jag ska bara fortsätta som jag gör nu! :)

Självklart har jag varit ute och pussat lite på stjärnorna och de mådde prima! :D



0 Kommentarer till "I don't want your number really"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0