Vart jag vill komma med mitt bloggande

Jag vet att de allra flesta bloggar för att få beröm, för att bli toppblohgqre. Får man under 267 läsare på en dag ger man upp. 
Jag bloggar inte för något sånt. Min blogg är för mig en sorts dagbok. Jag utvärderar mina ridpass och får på så vis fundera på vad jag gjorde bra eller mindre bra. Jag kan också titta tillbaka och se vad som hände just den där dagen, vad vi gjorde. Självklart bloggar jag också för att kompisar som jag inte träffar så ofta eller så ska få se vad jag har för mig om dagarna också :)

Jag utvärderar mina dagar och ser vad som egentligen gjorde att var tog mig till toppen (som jag förhoppningsvis gör) och vad som gjort mig till den ryttare och hästmänniska jag är. Om jag dessutom kan inspirera en eller två personer på vägen, skulle det betyda guld!



0 Kommentarer till "Vart jag vill komma med mitt bloggande"

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0