Prao dag 1

Idag var jag och praoade med min kusin som jobbar som lärare i en förskoleklass. Vi öppnade fritids klockan  halv 7, vilket betyder att jag var tvungen att gå upp typ halv 6, och det är inte jag van vid kan man säga. Sedan var jag med förskoleklassen hela dagen och vi var bland annat på teater. Det var jättemysigt och lärorikt att vara med en dag. Det var roligt, för jag fick hjälpa till mycket och barnen verkade uppskatta att jag var där. Det som var mest jobbigt var dock ljudvolymen, jag var helt slut när jag kom hem vid 2.. ;)

När jag var klar i stallet på eftermiddagen åkte vi in till stan och hälsade på mamma och resten av kvällen har jag ägnat till att skriva en engelskainlämning som ska vara inne imorgon. Imorgon ska jag också praoa hos min moster på sjukhus, så jag måste nog sova nu om jag ska orka imorgon. 

Puss 



1 Kommentarer till "Prao dag 1"
Postat av: Clara

Haha jag har typ tusen av dom bilderna på min prick! ;)

2013-10-27 || 18:46:23
URL: http://hoppfreaks.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0